03 Haziran 2021

Ah "Ürologlar" Ah!

 


Muhtemelen başka platformlarda da var ama benim örneğim Facebook'tan!

Nerede durursam durayım karşıma mutlaka "ürolog" çıkıyor ve gözlerini önüme dikerek imalı imalı soruyor:

-Sertleşme sorunun mu var? Biraz geciktirmemi ister misin?
-Hemen mi, burada mı?
-Ay yok ayol, muayenehaneme gelicen…

Facebook'ta kişi başına düşen "ürolog" sayısı 15 değilse de kesin 88 falandır! Yani en azından benim tahminim bu! Hepsinin kadın olması bir yana, profil fotoları da gayet güzel! Her birinin de binlerce takipçisi var!

Ülke tam bir kabusa çevrilmişken bu "ürologlar"ın beyinleri penislere takılı kalmış:

-Yok, illa ki geciktirecem!
-Yav kadın başımdan gitmezsen beni işe geciktirecen!
-Hiç değilse sertleşme sorununu çözseydim…

Mesleği gerçekten üroloji olan TIP insanlarına saygılar gönderiyorum.

03 Haziran 2021

Yorumlayın Paylaşın :)

Paylaşan: verified_user

0 Post a Comment: