29 Eylül 2021

Polis Nasıl Yapılıyor?


Yol kenarında oluşmuş çamurluk içinde bir çocuk oynarken oradan geçmekte olan bir polis görür ve çocuğun yanına gelir:

-Ufaklık, bu çamurun içinde ne yapıyorsun?
-Polis yapıyorum.

Cevap polisin ilgisini çeker, merak içinde sorar:

-Nasıl yapıyorsun?
-Su ile toprağı karıştırıp çamur yaptıktan sonra bok karıştırıyorum, polis oluyor.

Tabi polis öfkelenir ve çocuğu döver.

Ertesi gün yine aynı durum yaşanır, çocuk yine dayak yer. Bu durum üst üste birçok kez yaşanır. Aradan birkaç gün geçer. Yine polis o yoldan geçerken aynı çocuğun yine çamurla bir şeyler yaptığını görür ve içinden, "Bu velet yine polis yapıyor!" diye düşünerek yanına gelir.

-Ne yapıyorsun?
-Polis yapıyorum.

Polis, "Belki yediği dayaklar aklını başına getirmiştir." diye düşünerek sorar:

-Nasıl yapıyorsun?
-Su ile toprağı karıştırıp çamur yaptıktan sonra bok karıştırıyorum, polis oluyor.

Polis bu defa çocuğu daha çok döver. Ertesi günü yine polis yoldan geçerken aynı yerde çocuğu görür. Kendince yine döverek "akıllandırmak" istemektedir.

-Ne yapıyorsun?
-Asker yapıyorum.
-Nasıl yapıyorsun?
-Su ile toprağı karıştırınca asker oluyor.
-Eee, niye bok karıştırmıyorsun?
-Bok karıştırınca polis oluyor.

(Alıntı)

Yorumlayın Paylaşın :)

Paylaşan: verified_user

0 Post a Comment: