22 Ağustos 2022

"Taman, Onu Anladım da..."

Biz ateistler, şu ana kadar yaşanan tüm dinlerin içeriklerini ve polemiklerde öne sürdükleri TÜM argümanlarını bilimsel bir format içinde değerlendirip alternatiflerini de değişik örneklerle açıkladığımız üzere reddediyoruz. Durum böyleyken kimi tartışmalarda bir biçimde yine karşımıza çıkıyor:

-Kur’an’ı Kerim’i niçin reddediyorsunuz?

Söz yerindeyse açıklaya açıklaya dillerimizde tüyler bitti ama Müslümanlar kendilerinde olmayan açıkladığımız düşüncelerimizin bilimsellikleri karşısında algı ve anlama yetenekleri olmadığı için gerçekten çok şaşırıyorlar. İki gün kadar önce bir interaktif medyada bir Müslüman arkadaş ile konuştum. Aramızda geçen konuşmayı özetlemeye çalışayım:

Müslüman: Kur’an’ı Kerim’i niçin reddediyorsunuz?
Ben:
Şu, şu ve şu nedenlerden dolayı reddediyoruz?
Müslüman: Tamam, onu anladım ama neden reddettiğinizi anladım.
Ben: ??!!

En basit olguları bile anlayamıyorlar. Yok, anlamak istemediklerinden değil, bilgi ve akıl yoksunu oldukları için anlayamıyorlar.

Daha doğanın diyalektiği var, evrim var, kuantum dünyası var, uzay bilimleri var, emek-sermaye çelişkisi var, var da var!

Oooffffff, of!

2022-Ağustos 08

Yorumlayın Paylaşın :)

Paylaşan: verified_user

0 Post a Comment: